VAKEN, PIGG & HUNGRIG!

Godmorgon på er :) Jag vaknade runt 9 idag, börjar kl. 12 så har lite tid till övers, skönt att inte behöva stressa :D Sovit gott har jag gjort, drömde att mamma + moster skulle skjutsa mig till någon fest för att dom inte tyckte att jag borde cykla hem full? Hann vakna innan jag kom till festen dock :P Efter jobbet så ska jag ju städa ur min garderob, ska bli skönt att få ur all skit som jag inte använder.. Men nu ska jag äta lite frukost och sen sticka ner till jobbet, måste fråga Jessica också om det blir Karlstad i helgen or not, så att jag vet om jag kan använda IKEA-pengarna på annat eller om dom ska spenderas på just IKEA, ha en fin dag då babes, hörs efter jobbet :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag :)

2009-04-22 @ 10:50:52
URL: http://metrobloggen.se/helenasl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0