PLOCKADE ÅRETS FÖRSTA TUSSILAGON (STAVNINGEN?) FÖRUT :D

Har precis kommit hem ifrån en promenad med Jonas som tog 40 minuter, i rask takt så nu är jag riktigt sliten i kroppen efter att ha jobbat 09.30 till 16.00 + att jag hade benvikter med mig som väger något/några kilon.. En vikt på varje ben, det blir extra jobbigt.. Tog av dom när vi typ gått klart och det såg så roligt ut för att mina ben lixom slängde på sig så himla fult, haha :D Imorgon jobbar jag bara i 4 timmar så då ska jag passa på att rensa min garderob och städa ur "verktygskåpet" som inte ser helt klokt ut.. Nu ska jag göra några sit-ups & armhävningar, sen ska jag kolla på Desperate Housewife's och ta en dusch :) Ha en fin kväll nu så hörs vi imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0