LUGN LÖRDAG :)

Godkväll på er alla :) Nu ska jag snart lägga mig i sängen med senaste numret av VeckoRevyn, men först tänkte jag berätta lite om min "händelserika" dag ;) Fick börja tidigare idag, Sussie ville ha sällskap då hon ska öppna butiken för första gången på 2år? Hon har varit mamma-ledig så hon ville ha lite bekräftelse på att saker blir rätt bara :) Jag, Jessica och Sussie vet jag inte vad vi höll på med idag, knasbollar? :P Jag skulle stänga nere på jobbet, men inte innan det hann komma in 2 dumma  norskar kl. 19 och ville köpa skor? Suck är det enda jag säger till det :) Fick iallafall stängt butiken och gick hem.. Sen mötte jag upp Jonas, gick till Tyke där han och Alex satt, umgicks lite där och sen gick vi till Fredrik Nilsson och hans tjej Jenny för att dom hade fest :) Jag var helt nykter och gick på fest, hade t,om med mig en pizza? hehe ;) Men efter att ha suttit där en stund fick jag hemlängtan och gick hem :P Så nu sitter jag här, törstar efter Multivitamin juice som finns i kylskåpet och efter att få ta en natta-cigg ute på balkongen.. Så nu ska iallafall jag ta kvällen.. Sov gott sweethearts, hörs imorgon :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0