JAG GER UPP..

Det går inte, jag är för vek, haha jag kan inte gå ner i vikt.. Jag klarar inte av att sluta äta lite onyttigt ibland och dessa promenader har bara blivit färre och färre.. Jag kan ta tag i det igen under sommaren då man automatiskt rör på sig mer men här är resultaten efter en månad iallafall, patetiskt ju!

Resultat efter vecka 4:
+ 0,1kg

Resultat efter 4 veckor:
- 0,3kg

Kilon kvar tills mitt mål (1juni):
8kg

MÅTT:

Höfterna: 84cm = -1cm
Midjan: 65cm = -1cm
Rumpan:97cm = +1cm (haha big ass mtf!)
Låren: 55cm = -2cm

Dessutom så mäter jag med ett måttband i böjbart stål så då kan resultatet bli lite som det själv vill, men röven det kan faktiskt stämma :P haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0