HEEEELG! :D

Äntligen är det helg igen, tro mig, jag ska njuta varje sekund den här helgen.. Jag har inte varit ute med kompisar på länge och festat loss, har jobbat och de sista veckorna har jag knappt varit hemma när jag varit ledig så nu ska jag passa på :) Idag så jobbade jag 15 till stängning och nu sitter jag bara här, middagen bestod av bacon & makaroner, gott ;) Imorgon ska jag storhandla med mamma, shoppa kläder och kanske ta en pizza med Jenny,.. Meritas iflyttningsfest blev inställd pga att hon har blivit sjuk, tråkigt för att jag hade verkligen sett fram emot att dricka imorgon, nu vet jag inte om det blir något, beror lite på allt annat folk i ChallaB.. Men på lördag så ska jag iallafall dricka med Thess, vi kom fram till att vi skulle sitta uppe tills det blev soluppgång på söndagen, så får se om vi pallar det då ;D Nu ska jag kolla lite på teve och sen är det sova som gäller, hoppas att ni har haft en fin dag, puss och godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0