HÄRLIGT!

Godmorgon på er alla, om ungefär 1 timme så kommer min mamma & lillebror för att hämta mig så snart är vi påväg till V-ås för att träffa syster-yster och hennes söta son :) Men innan det så måste jag packa ner lite kläder då vi stannar där tills på söndag, det ska bli så skönt att komma ifrån ChallaB och att få träffa dom igen :) Jag börjar få lite smått panik inför kryssningen också, kommer jag att hinna tvätta innan? Vill ju inte åka dit i skitkläder, haha.. Men det ska bli så roooooligt :D Nu måste jag börja göra mig klar, för att idag ska jag vara klar när dom kommer vilket jag inte brukar vara :P Får se om jag får iväg ett blogginlägg under helgen, den som kiikar in får se ;) puss på er & ha en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0