GODMORGON GODMORGON :D

Vaknade för 20 minuter sen av att solen strålade in i mitt face, har ju inga persienner så var väl bara att gå upp :P Men jag känner mig pigg och utvilad så det är inga problem, nu hinner jag ju med en massa saker under dagen innan jag ska åka och storhandla med mamma runt kl. 15.. Jag ska tvätta lite kläder, vika en massa kläder då jag tvättade för några dagar sen och inte har orkat vika det.. Kanske sticka ner på centret vid öppning och shoppa lite kläder? Låter hur bra som helst det ju ;) Men nu ska jag först och främst sitta lite här vid datorn och kolla lite, sen blir det frukost och en dusch.. Ha en fantastisk dag allihopa och njut riktigt mycket av våren nu, det ska jag iallafall göra :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0