GODMORGON :D

Igårkväll så skippade jag bloggandet för att jag drog direkt till Thess efter jobbet så när jag kom hem var jag så jäkla trött :P Idag ska jag jobba, igen.. Börjar kl. 11 och slutar kl. 20.15 :/ Kommer att bli lite jobbigt nu när det är så mycket folk på centret också, men det blir ju cash iallafall ;P Imorgon åker jag, mamma & lillebror till Västerås då, så jag ska packa lite kläder ikväll så att jag klarar mig under helgen :) Och sen på Tisdag nästa vecka så åker jag och Jonas på kryssningen, woho! Kommer att bli en riktigt bra vecka from idag och framåt.. Först träffa syster+plankton, få umgås med familjen och sen åka iväg med Jonas i 3 dagar, underbart :D Men nu ska jag hoppa in i duschen, ha en fin dag ;) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0