ENERGI, TACK!

Hej på er, blev inget bloggande efter jobbet igår, sry.. Men jag kom hem och efter det så gick vi till Maxi Mat för att Jonas var sugen på frukt.. När vi var utanför porten så undrade Lukas & Sandra om vi var sugna på att grilla så då var det bara att vända om och gå hem till dom istället.. Vi åkte ner till Maxi igen och köpte lite potatisgratäng & grillspett, gott! Såklart så glömdes ju något, denna gången själv grill-kolen som är ett rätt så stort måste :P Så grabbarna stack ner och fixade det, då fick jag en liten bättre chans att lära känna Sandra, hon är trevlig och jag tror att hon är bra för Lukas, inte för att det spelar någon roll vad jag tycker egentligen men nu vet ni ;) Jag hann ju dock inte städa ur garderoben igår för att när jag och Jonas kom hem runt kl. 22 igår så blev det sängen direkt för mig, men tänkte att jag skulle ta tag i det nu.. Ha en bra dag alla, puss :D

PS! Ett litet tips när ni grillar är att ni låter tändvätskan dras in i kolen (ca. 15min) annars så smakar det tändvätska, tror nog att killarna har lärt sig det nu också ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0